CSI #105: Pancakes


On lauantai ja se tarkoittaa taas uutta CSI-haastetta. Nämä CSI-haasteet ovat kyllä niin mahtavia, kun ne todella haastavat kokeilemaan uusia asioita. Tällä kertaa uusi asia minulle oli haasteen värit, mutta niistäkin tuli sivu tehtyä. Tällä kertaa mukana oli myös luonnos, josta tein oman versioni.

Today is the time to share the new CSI challenge. I just love these challenges as they really challenge you to try something new. This time the thing that was new or out of my comfort zone were the colors, but I still managed to work with those. This time the case file included a sketch too and I made my own version of it.


Haasteen todistusaineistolistassa oli yhtenä vaihtoehtona tasku/pussi. Niinpä kuvan alla yhtenä kerroksena pussi, vaikka sen sisällä ei olekaan mitään. Olen nykyään niin tykästynyt kirjoittamaan sivun tarinoinnin näkyviin… Lempijuttuni sivussa on varmastikin tuo otsikko: noissa kirjaintarroissa on vain jotain niin hienoa :)

On the evidence list there was a pocket. I used a pocket as one of the layers under the picture even though there isn't anything in that pocket. Nowadays I really like to write my journaling so that it can be easily read. I think that my favorite part of this LO is the title: I just love those alpha stickers!


Yhtenä vaihtoehtona sivun aiheeksi oli kirjoittaa "how to" -ohje. Minä kirjoitin siis miten saada täydellisiä pannukakkuja. Sen sijaan, että olisin kirjoittanut reseptiä, kerroin tarinoinnissa, että saadaksesi täydellisiä pannukakkuja mene äidin luokse ja pyydä häntä tekemään pannukakkuja :D

I write my journaling as a "how to"  guide. Instead of writing a recipe of how to make perfect pancakes I wrote that go and visit mom and ask her to make pancakes! :D



Evidence: Stars, circles, pocket
Testimony: Write a "How-to" guide



2 comments

Thank you for leaving a comment!